onsdag den 14. august 2013

Så langt er der heller ikke til Etiopien...

... for med denne blog, vil I derhjemme hele tiden være opdateret med, hvad jeg går og laver ude i det store udland!!

Tirsdag den 20. august rejser Frederik Krabbe-Larsen og jeg til Etiopien, og I er mere end velkommende til at følge med her på bloggen.

Kort om vores rejse:
Planen er, at vi i den første måned skal bo og arbejde i hovedstaden Addis Ababa. Når regntiden så er slut, rejser vi videre sydpå i landet, til byen Chencha, hvor vi skal være de sidste tre måneder af vores ophold i Etiopien. Begge steder kommer vi primært til at arbejde med gadebørn, hvor vi skal igangsætte aktiviter for dem. I Chencha skal vi desuden undervise på en lokal skole og muligvis også starte et IT-kursus op.

Der står meget mere om mig, organisationen jeg rejser med og om det projekt jeg skal arbejde for, under menuen øverst.

Der vil løbende komme nye indlæg ind på blokken, men vi er dog blevet advaret imod, at der kan forekomme dårlig internetforbindelse, men jeg vil gøre hvad jeg kan for at holde Jer opdateret :)

God læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar